סער על חוק יו"ש: "יקבע האם הקואליציה רוצה להתקיים או לא"

אבי רבינא No Comments on סער על חוק יו"ש: "יקבע האם הקואליציה רוצה להתקיים או לא"

שר המשפטים התייחס לאפשרות שברע"מ ומרצ יתנגד לחוק יו"ש שיעלה להצבעה בשבוע הבא: "חבר קואליציה שיתנגד בעצם אומר 'אינני רוצה בקיום הממשלה"

גדעון סער צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משבר נוסף בקואליציה: שר המשפטים, גדעון סער מחריף את הטון ואומר כי "ההצבעה בשבוע הבא על חוק יו״ש תקבע האם הקואליציה רוצה להתקיים או לא".

בריאיון לכאן רשת ב', אמר סער: "המשחק של האופוזיציה הוא לא רק חסר תקדים אלא גם מסוכן. יחד עם זאת, לממשלה יש אחריות להעביר הסדרים משפטיים בסיסיים כמו החוק הזה. הבהרתי את זה לראשי המפלגות. חבר קואליציה שיתנגד בעצם אומר 'אינני רוצה בקיום הממשלה'".

ח"כ ווליד טאהא מרע"מ הגיב: "אנחנו מוכנים".

מדובר בהצעת חוק להארכת תוקפן של התקנות לשעת חירום ביהודה ושומרון, שמאפשרות להחיל את דין הפלילי הישראלי על תושבי האזור. חוק אליו צפויים להתנגד חברי רע"מ ויתכן אף שחברי מרצ. רק אתמול הצהירו באופוזיציה פעם נוספת כי יתנגדו באופן גורף לכל חוק של הקואליציה במטרה להפילה ולא ישתפו פעולה באף הצעה.

סער הסביר בריאיון שנערך עימו, כי "חוק כזה קיים מאז מלחמת ששת הימים, 55 שנה ובכל פעם מוארך על ידי הכנסת. מעולם לא היה מצב שהוא לא עבר. אי העברתו זו חוסר ארחיות לאומי ויצירת תהוהו ובוהו משפטי ביו"ש".

ב'כאן חדשות' פורסם כי בכירים בקואליציה הציבו אולטימטום לחברי רע"מ ולפיו אם לא יצביעו בעד החוק, הקואליציה תקפיא את ההחלטה על מתן תקנים חדשים לאימאמים.



0 תגובות